Loflied over Haarlem 25 juni 2014HaarlemAndré van Eerden Niet helemaal nieuw dit Loflied over Haarlem maar wel erg leuk. Ik wist niet dat Haarlemmers zo muzikaal zijn 😉 Dit delen: Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp E-mail een link naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail